2 Ağustos 2016 Salı

PASTEL-PROFASHION MATTE LIPSTICK

Yaz sicaklarinin bunalttigi,kavurduğu şu gunlerden hepinize merhaba!
Yazlari makyaj yapmak tam bir dert oluyor benim kurtaricilarim makyaj sabitleyici spreyler ve tabiki iyi makyaj bazlari oluyor. Makyaj yapmamaya, en azindan daha az yapmaya calissamda kendi klasiklerimden vazgecemiyorum :)
Beni taniyanlar kirmizi ruju ne kadar cok sevdigimi gorur bilirler. Evde ne kadar kirmizi rujum oldugunu dusunmeden hep almak isterim kendilerini.
Hal boyle olunca size en sevdigim,mat bitisli bir kirmizi rujdan bahsetmek istiyorum.
Pastel markasina ait profashion matte serisinden 571 numara. Kipkirmizi!





benim swatchladigim kadariyla boyle gozukuyor :) birde dudagimda gormenizi istedigimden hemen fotografida asagiya birakiyorum.


rujumuzun fiyati 15 tl civari. Fiyat performans acisindan dusundugumuzde verdigimiz parayi hakediyor. Kaliciligi orta yapida fakat oyle devamli tazeleme ihtiyacida duymuyorsunuz. Ben cok sevdim! Pastele bu fiyata boyle bir ruj yaptiklari icin tesekkur etmek gerek:)

Siz neler dusunuyorsunuz?
bir sonraki yazida gorusmek uzere:)




6 yorum:

  1. Canım benım harikasın rujada bayıldım en kısa zamanda gratise bir bakacagım :)))

    YanıtlaSil
  2. betülcüm bende 552 numarasına aşık oldum kırmızıyı çok seviyorsan bir onada bakmanı öneririm

    YanıtlaSil
  3. Bloguna AdSense'İ nasıl bağladın,Hosted Account olmaktan bir türlü çıkamıyorum ne yapmalıyım...

    YanıtlaSil

Yorum yazarken anlaşılır olmasına ve kaba bir dil içermemesine dikkat edelim,bu herkes için en doğrusudur. Aksi takdirde spamlanırsınız
Sevgilerle

Betül ARAS