29 Ocak 2016 Cuma

NOTE-Luminous Mousturizing Foundation

Herkese uzun bir aradan sonra merhabaa­čśä
yine yaz─▒ma ├Âz├╝rlerimi dile getirerek ba┼člamak istiyorum ├ž├╝nk├╝ buray─▒ ├žok bo┼člad─▒m ygsye haz─▒rland─▒─č─▒m i├žin fazla giremedim fakat haz─▒r tatilde gelmi┼čken hemen yeni yaz─▒ atmal─▒y─▒m diye d├╝┼č├╝nd├╝m. her neyse laf─▒ fazla uzatmadan size benim severek kulland─▒─č─▒m Note markas─▒na ait bendeki rengi 01 beige olan fondoteninden bahsetmek istiyorum.
Bildi─čimiz ├╝zere note markas─▒ ad─▒n─▒ kozmetik d├╝nyas─▒na ├žok ├žabuk duyurdu ve ├žok kaliteli ├╝r├╝nlere imza att─▒. Ben ├Âzellikle kalem eyelinerlar─▒na bay─▒l─▒yorum (konu d─▒┼č─▒ ├Âz├╝r dilerim­čśé)
┼×imdi gelelim fondotenimize,


                                         





Ben kab─▒n─▒ ├žok be─čendim ambalaj─▒n mat g├Âr├╝n├╝me sahip olmas─▒ ├žok ho┼čuma gitti olduk├ža kaliteli bir ambalaja sahip.
Gel gelelim ├╝r├╝n├╝n yap─▒s─▒na,





kullanan herkes memnun kald─▒─č─▒n─▒ belirtmi┼č i├žinde hi├ž bir ┼čekilde ─▒┼č─▒lt─▒ bar─▒nd─▒rmayan mat biti┼čli bir fond├Âten diyebilmek m├╝mk├╝n. Fiyat─▒ ise 24 tl civar─▒nda. Gayet uygun ve fiyat─▒na g├Âre normal bir kapat─▒c─▒l─▒k ihtiyac─▒ kar┼č─▒l─▒yor diyebilirim.



Bir sonraki yaz─▒da g├Âr├╝┼čmek ├╝zere ├Âp├╝ld├╝n├╝z­čśŻ



Hi├ž yorum yok:

Yorum G├Ânder

Yorum yazarken anla┼č─▒l─▒r olmas─▒na ve kaba bir dil i├žermemesine dikkat edelim,bu herkes i├žin en do─črusudur. Aksi takdirde spamlan─▒rs─▒n─▒z
Sevgilerle

Bet├╝l ARAS