7 Temmuz 2015 Salı

Yeniden! İndirimler&Nerelerdeydim?

Herkese koskocaman öpücükler ve merhaba demekle başlıyorum öncelikle:)
Uzun zamandır post atamıyordum blogla ilgilenemiyordum fakat bunların hepsinin bir nedeni vardı o büyük ve etkili neden ise bilgisayarımın aylardır vasat bir biçimde olmasıydı. Uzun zamandır bozuktu ve sonunda yapılabildi:)
Yaz geldi her yer cıvıl cıvıl temmuzun kavurucu sıcakları kendini günden güne hissettirmeye başlamışken mağazalarda yaz indirimleri hala hız kesmeden devam ediyor:)

Peki siz neler aldınız? nasıl yararlandınız? bunları yorumda belirtirseniz ve topluca karşılıklı sohbet ortamı oluşturursak çok mutlu olurum:)

Bundan önce bende indirimin bol olduğu mağazaları listeleyip bir yazı hazırlamak istedim herkese:)
ve başlayalım!

Öncelikle benimde severek alışveriş yaptığım mağazalara göz atalım o zaman listenin ilk sırasında,


MANGO
Mango'da indirimli ürünler kendi web sitesinde bir güzel listelenmiş bile link için tıktık




H&M
Mango gibi h&m'de de büyük yaz indirimi başlamış ki web sitesinde kocaman kırmızı pankartı görmeniz mümkün:)


Pull&Bear
Ürünlerinde %50 indirim var kızlar!



ZARA
Zara'da indirimlerine başlamış tüm trençkotlar indirimde! sonbahar gelmeden mutlaka bakın :)


Bershka
Bu kırmızı ekranlar beni ilk açtığımda ürkütse de tüm kızların hayali, biliyoruz:)



Colin's



Forever New
Forever new ürünlerine de indirimli sahip olmak istiyorsanız bu fırsatları kaçırmayın:)




Görüşmek üzere:)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazarken anlaşılır olmasına ve kaba bir dil içermemesine dikkat edelim,bu herkes için en doğrusudur. Aksi takdirde spamlanırsınız
Sevgilerle

Betül ARAS